Autor |
Wiadomość |
iqron |
|
 |
obodagw |
|
 |
Gość |
|
 |
hcscyzw |
Wysłany: Pon 3:57, 02 Kwi 2007 Temat postu: wbgodyj |
|
Hello cool site, thanks !!! 1175461729 |
|
 |
ddzgmsr |
|
 |
tquuhpk |
|
 |
Gość |
|
 |
Gość |
|
 |
Gość |
|
 |
Ashley9361 |
|
 |
Magdaaa |
Wysłany: Czw 23:22, 17 Lis 2005 Temat postu: |
|
ja to pisze sobie w zeszycie rysowanie odpada nawet ladnie sobie ozdobic zeszytu nie potrafie kolezanki mi to robia ;P |
|
 |
Mirela |
Wysłany: Czw 19:26, 17 Lis 2005 Temat postu: |
|
Tył zeszytu? wyobraź sobie zeszyt gdzie co dwie strony cos jest narysowane  |
|
 |
Cammie |
Wysłany: Czw 15:44, 17 Lis 2005 Temat postu: |
|
Ja poprostu kocham malarstwo... Może mniej interesuję się malarzami ale bardzo lubię oglądać obrazy:) Może dlatego że lubię rysowac... A na lekcjach strasznie bazgrolę rok temu z tyłu moje zeszyty były całe zabazgrane... Teraz mam włożoną kartkę z tyłu zesytu i tam bazgrole aby nauczyciele się nie czepiali... |
|
 |
Arien |
Wysłany: Śro 20:48, 16 Lis 2005 Temat postu: |
|
Ja również rysuje, maluje (to rzadziej), jedynie ludzi, postacie bo tylko to mi jako tako wychodzi :> na lekcjach jak najbardziej - jeszcze niedawno miałam manie rysowania japonek, chinek (nie mam pojęcia dlaczego?) ale teraz robie portrety nauczycieli a z malowaniem to tak... o wiele rzadziej. Na drzwiach w pokoju od strony wewnętrznej maluję sobie różne postacie, kiedy tylko talenty męczą  |
|
 |
Mirela |
Wysłany: Śro 0:23, 16 Lis 2005 Temat postu: |
|
Ja bazgrole ciągle moje zeszyty bardziej kolorowanki przypominają niz notatki licealistki :> Ja tam jak mnie na wystat zaciągną nie nazekam, choć to też zależy od tego co tam wystawiają. Bo obrazów typu tu machnięcie pędzlem, tam farba sie wylała nie uznaje. Podobają mi sie ostatnio obrazy Witkacego, barwne, przyciągają wzrok, a do tego często tworzone "w stanie nieważkości", co skłania mnie do reflekcji nad problemem: jak Witkacy utrzymał pędzel w dłoni i jak udało mu sie narysowac wtedy coś o innych kształtach niż plama farby Trzeba spróbowac rysowania po "pyfku"  |
|
 |